Skip to content

Har du brug for hjælp til Legatize?

Vi er her for at hjælpe dig godt videre. Kontakt os eller tjek om, svaret findes i vores FAQ nedenfor.

E-mail support

Skriv til os:
daniel.skov@twoday.com

Telefon support

Ring til os:
+45 53 59 83 39

FAQ

Find hurtigt frem til svaret

Hvis du endnu ikke er oprettet på platformen, så tag fat i os. Vi hjælper dig gerne med at oprette dig, så du kan komme i gang med at bruge platformen.

Ring til kundeservice på +45 53 59 83 39

Det kan jeres interne administrator hjælpe med.

Er du i tvivl om, hvem jeres administrator er, kan du tjekke det ved at gå til “profile” --> settings. Her fremgår det, hvem der er administrator. Personen kan hjælpe med at oprette en ny bruger.

Det skal være let og uforpligtende at bruge Legatize og vi arbejder derfor ikke med nogen længere binding ligesom det er muligt at få en testbruger og klikke sig rundt på platformen i en begrænset periode.

Ved tilkøb af Business eller Enterprise er opsigelse med én måneds varsel til udgangen af betalingsperioden. Er man derfor tilmeldt månedlig betaling, er opsigelsen dermed løbende måned + en måned.

Ved Premium pakken indgås individuel aftale.


Find mere information om priser og vilkår her.

Du kan altid opgradere din pakke - tag blot kontakt til vores support ellers jeres dedikerede kontaktperson.

Som udgangspunkt er der et fast antal aktive sager inkluderet i dit abonnement. Det kan typisk bedst betale sig at tilkøbe få ekstra sager oveni de inkluderede. Herefter vil det bedst kunne svare sig at opgradere dit abonnement. Se mere her.

Det afhænger selvfølgelig også af den grad af support og andre services, som I har brug for I til at understøtte jeres anvendelse af Legatize i retssagsprocesser. Det kan f.eks. være udvidet supporttider, hypercare hvor vi stiller mandskab til rådighed i forbindelse med en vigtig sag, eller behov for at vi kan komme ud hos jer og assistere med en konsulent ift. onboarding eller uddannelse.

Hvis du forudbetaler 1 års abonnement, opnår du 10% rabat i forhold til et abonnement med månedlige betalinger.

Vi ved, at der ofte er mange involverede på retssager, alt fra sekretærer, studentermedhjælpere, sagkyndige, fuldmægtige og selve advokaterne. Og vi ved, at det er vigtigt for at føre en sag fyldestgørende. Vi ønsker ikke at begrænse antallet af medarbejdere, der kan samarbejde om en sag, og der er derfor ingen begrænsninger på antallet af brugere.

Vi har taget alle forbehold for sikkerhed. Vi arbejder til dagligt med alt fra Økonomistyrelsen til SKAT, og vores sikkerhedstiltag er derfor i den helt høje ende af skalaen.

Alt data opbevares i Microsoft Azure med aftale om, at data kun må ligge i EU. Det hele er krypteret og krypteringsnøglerne ligger i en sikker Vault. Ved samarbejde underskriver vi gerne en NDA. Desuden er det standard, at vi indgår en Databehandleraftale.

Sidst men ikke mindst, har vi kun via selve kodedatabasen adgang til jeres indhold. Vi kan ikke blot via et admin-login logge ind og se de filer I uploader. Ønsker I mere indsigt i sikkerhedstiltagene, er I velkomne til at henvende jer herom til vores support.