Forberedelse og effektiv afvikling af retssager
Vi er en digital platform til advokater, der assisterer dig og dine kolleger i hele processen fra grundig forberedelse af retssager. Til den overbevisende præsentation i retten.
Optimerende værktøjer til advokatfirmaer
Smart PDF-annotering, automatisk ekstraktdanner, online samarbejde og præsentation i retsalen.
Samarbejde
En effektiv platform til samarbejde, strukturering og forberedelse af sager, der skal for retten.
PDF redigering og annotering
Optimer produktiviteten med PDF værktøj, som er målrettet til juridiske formål.
Dynamisk ekstraktdanner
100% dynamisk ekstraktværktøj, som sparer advokathuset for tusindvis af arbejdstimer.
Præsentation i retssalen
Digitaliseringen af retsmøderne giver fremtiden et teknologisk fortrin til gavn for alle.
Samarbejd om sager med kolleger, klienter og modpart
Oplever du også, at det er omstændigt at arbejde sammen omkring en sag? Det er tidskrævende at dele materiale og holde dokumenter opdaterede. Med Legatize kan du og alle relevante parter arbejde samtidigt – uafhængigt af tid og sted. Du kan invitere en kollega blot ved at indtaste en e-mailadresse direkte fra din sagsmappe i Legatize.
Samarbejde
Med Legatize samler I alt ét sted, og kan samarbejde online om den samme sag.
Bedre overblik
Få overblik over sager med en klar og struktureret fremstilling af relevante oplysninger, samlet på ét sted.
Nem håndtering
Legatize har ingen begrænsninger på størrelsen af filer og håndterer nemt PDF dokumenter på 10.000+ sider.
PDF redigering sikrer effektiv håndtering og strukturering af bilag
En effektiv administration af juridiske dokumenter udgør en essentiel komponent for enhver juridisk praksis eller organisation. Legatize PDF-styring er en nøglerolle i denne sammenhæng ved at facilitere værktøjer til strukturering, søgning, redigering og deling af dokumenter, hvilket resulterer i tidsbesparelse og forøget produktivitet.
Organisering af dokumenter
Dokumenter organiseres i relation til sagen, og håndteres på en intuitiv måde, som gør det let for alle at fastholde overblikket, selv i de mest komplekse sager.
Søgning og indeksering
Hurtig og avanceret søgefunktion, sikre at alt kan findes eller genfindes. Søgning på dokumentindhold, emneord, datoer og metadata som er påført dokumentet. Intet dokument går tabt i mængden.
Redigering og annotering
Muligheden for annotation er afgørende. Vores løsning er målrettet til advokater og jurister, og indeholder bl.a funktioner til indstregninger, som efterfølgende danner grundlag for automatisk ekstraktdannelse.
Ekstrakt klargøring
Anvend specifikke markeringer til efterfølgende ekstraktion, så er du sikret en effektiv og problemfri udtrækning, og automatisk kan danne sagens ekstrakt.
Kommentering
Gennem kommentar- og notefunktionen kan I samarbejde om at notere væsentlige punkter i teksten. Ved at benytte kommentarer kan I tagge hinanden og dele information, der er relevant for udarbejdelsen af sagen.
Overblik
Opnå en nyttig og omfattende oversigt over selv komplekse sager og benyt den avancerede søgefunktion til hurtigt at lokalisere den nøjagtige pasus, du søger efter. Håndter problemfrit dokumenter med over 10.000 sider.
“Ved at forberede os digitalt, sparer vi tid sammenlignet med selv at skulle stå og holde styr på dokumenter, gule sedler og lignende. Vi kan gå direkte til det relevante. Og så er det meget nemmere for os at samarbejde omkring en sag – uafhængigt af hvor vi sidder.”
– Plesner Advokatpartnerselskab
02
Få den ultimative søgning i enhver materialesamling
Søgning efter dokumenter, afsnit og den pasus du lige leder efter er gjort effektiv. En dynamiske søgning sikre, at du finder hvad du leder efter på få sekunder.
Søgning i materialet, kommentarer, emner, noter, annoteringer og meget mere. Fungerer problemfrit selv med dokumenter på over 10.000 sider.
Nem ekstrakt uden besværlige processer
Vi har forenklet processen med at skabe ekstrakter, der opfylder Domstolstyrelsens krav til formalia. Løsningen, som er udviklet i samarbejde med advokater, er 100% fleksibel, hvilket gør det let at omarrangere bilag, tilføje nye dokumenter og automatisk generere indholdsfortegnelser, sidenummerering og mere.
Fuldstændig dynamisk
Tilføj nye dokumenter til et eksisterende ekstrakt og generer automatisk et nyt ekstrakt, der opfylder alle formelle krav. Dette sparer advokathuse for tusindvis af timer.
Automatisk kronologi
Med vores tidsstempelfunktion sorteres bilagene automatisk kronologisk inden for hver sektion.
Formalia på plads
I stedet for at klippe og klistre PDF dokumenter sammen manuelt, kan indholdsfortegnelse, påstandsoversigt og retsbøger dannes automatisk så alle formalia er på plads.
Dynamisk søgning på tværs af alle materialer
Med vores dynamiske søgningsfunktion kan du søge på tværs af alle oprettede materialer. Og du kan søge efter indhold helt ned på enkelte ord. Nemmere bliver det ikke at finde én enkelt passus blandt titusindvis af dokumenter.
Du kan også altid tilføje allerede eksisterende ekstrakter (så længe de er OCR-scannede) og søge i disse. Er der anvendt emnetags i enkelte dokumenter, kan søgefunktionen finde alle steder markeret med det pågældende emnetag på tværs af alle sager.
Fremfør en overbevisende præsentation - hver gang
Præsentationer i retssalen er i dag begrænset af, at A4-formatet stadig er udgangspunktet, og hver deltager sidder med ekstraktet selv og bladrer rundt. Med Legatize styrer du præsentationen på storskærm. Du præsenterer materialet digitalt, og håndtere nemt afbrydelser og henter nye sider frem på et splitsekund. Derudover har du adgang til dine egne talenoter, som støtter dig i sagsfremstillingen.
Forelæggelse og procedure direkte fra ekstrakten
Med præsentationsbyggeren kan du udvælge sider fra ekstrakten som skal indgå i din forelæggelse og forberede alle nedslag digitalt.
Talenoter og highlights til præsentationen
Når du har bygget din præsentation, opretter du samtidig dine talenoter, så du derigennem samler hele din præsentation et sted.
Storskærm i retssalen
Præsentations-mode er designet til når du skal vise din præsentation på storskærm, samtidig med at du selv har adgang til dine talenoter på din egen skærm. Med zoom og digital laser pointer kan du nemt fremhæve elementer i din præsentation.
Sikkerhed på allerhøjeste niveau
Du kan være helt rolig. Vi håndterer forretningskritiske- og personfølsomme data for flere af landets største virksomheder.
Dine data ligger beskyttet i Microsofts EU-baserede datacentre, certificeret ISO27001, SOC2, GDPR-compliant og overvåget 24/7 365 dage om året. Vi har etablerede processer, metoder og systemer for sikkerhed. Det sikrer dig både høj sikkerhed og tilgængelighed.
Bliv kontaktet
Skriv dine informationer nedenfor, så kontakter vi dig til en snak omkring Legatize og mulighederne i løsningen.